Deprecated: Function wpdb::escape is deprecated since version 3.6.0! Use wpdb::prepare() or esc_sql() instead. in /htdocs/www.spaink.net/wp-includes/functions.php on line 6085
Comments Posted By Judith
Displaying 0 To 0 Of 0 Comments
@Edje van Otje & Sientje, hou toevallig van Rusland zonder Poetin em zijn achterban , met goede vertaalcode dat je niks hoeft te weten. Niks slecht ermee na herlezen.
Ga maar proberen mij weg te pesten, weet ik al wie jij bent. Dat is maar nihil dat er niks overblijft, ben jij het zelf!» Posted By Judith On June 14, 2023 @ 21:38
Uit je verhaal heb ik zoiets beetje concluderen, dat Arjen Kamphuis zo’n beetje narcistisch trekjes had, dat zijn soort euforie en zijn complot theorie kan het wel zijn dat hij iets nog verder wilde dan hij het zelf was. Misschien ook wel door zijn hoge talent van hack-computerwereld, op het gebied van beveiliging kan er iets ook wat ommezwaai zijn dat hij er iets van plan was ter voorbereiding van zijn verdwijning en of wel toch grote pechvogel van zijn activiteit als kajakken. Wie weet kan ook zijn dat andere landen hem verder willen, dan zijn ID als “de dood” verklaarde en nieuwe ID aanneemt van andere land.
Het is echt best eng, zo wilt niemand zeker niet leven.Karin, het is voor jou wel erg dichtbij dat je hem had gekend, eerlijke verhaaltje geschreven.
Het is toch zo triest en bizar eigenlijk uit hem zelf.( Blij dat je hier op je eigen site toch blijft schrijven, ga door vooral Karin. Iedereen mist je schrijven ;) )
» Posted By Judith On July 02, 2022 @ 11:45
Over links en rechts gesproken;
Ja ik leef al meer dan 38 jaar tussen die werelden, altijd in het midden
en mijn principe (partij) was altijd van Links en niks extreems aan.
Daar gaat mij ook om mij zelf als vrouw, gelijk behandeling, lesbienne, feministe (zonder enige mannenhaat behalve geweld, racisme én vrouwenonvriendelijk), gehandicapten.
De rest was ook tegen beperkingen van de overheid zelf die overal wetten voorschreven,
beperkte de samenleving nog kleiner dan nu.
Het leven van Linksdenkend is helemaal niet verkeerd, al zeggen veel mensen van wel en
dat Links alles de schuldige van alles was. Dat is onzin! Larie !
Het is aan rechts zelfs, die bekrompenheid kent , op zich extreems nog erger, in zekere zin onmenselijker en steeds meer narcistischer geworden, steeds meer psychopaten !!!
Nog steeds is steeds méér rechts-extremistisch geworden aangezien méér rechtse partijen
die door de overheid zelf toch goedkeurt, zo klinkt het : “Kom maar binnen, gezellig debatteren,
koffie drinken, schaterlachen én bla bla van volle centjes met al grote overbodige vergoedingen
erbij op zak!
Vroeger van mij:
Niet verbaasd dat ik over alles zo dupe van was geworden, ja hoor depressieve buien kreeg je dat.
Niet verbaasd dat ik in die fase helemaal overspannen was, burn out, doodongelukkig was geweest omdat ik van oude vriend ‘grote invloed van zijn extremistisch idealen hoorde te vertellen
die hij zichzelf boven alles was en als ik NEE zei, werd hij ziedend, kwaad.
Ik moest mijn boete betalen voor iets die ik zelf niet mee eens was,
maar moest van hem meegaan. ( gaf hem zijn zin , ja mijn fout !) maar oweeee, zijn boete was door zijn ouders betaald.
En welke organisaties wij het wel goed vonden om samen te werken, ging hij op het allerlaatste moment weg. Ik moest ineens alles alleen doen, stond voor de paal op het podium en
gelukkig respecteerden mijn lotgenoten mij wel ondanks alles.
Ik was echt de goede kwaaie op hem geweest en toch bleef hij stalken, stalken en nog weer stalken.
Het was zijn extreem linkse idealen he? Hij vond zichzelf de sociale drinker….bla bla bla.
Klopt geen zier, daar gaat boven mijn pet!
Het kostte me ook veel maanden verder om eindelijk van hem af te komen en dat lukte.
Dan zie je toch NU in hem:
OMG hij was zo fan van PSV en Philips
OMG hij was zo fan van Doveninstituut terwijl hij daar niet welkom was
OMG hij was zo fan van mijn wijlen homovriend die hij helemaal niet mocht
en ik niet met mijn eigen vrienden mocht omgaan.
OMG hij is nu met veel oudere vrouw ( ze was heel aardig hoor ),
terwijl hij haar dood hekelde. Hij vond haar gruwelijk.
Bla bla bla.
Mijn motto is : Hij de links lult, maar HIJ de rechts vult !!!
Al lange tijd vertrouw ik voor geen ene cent van welke partijen die links of rechts zijn,
vooral als de mensen die alleen voor zichzelf voor het zeggen hebben, dan zijn ze ook zichzelf niet. Alles tegenovergesteld , bijna alles wat om de wereld gaat.
Ook sommige lesbienne en of homoman is ineens hetero geworden. Zelf weten !
Als FvD dat vindt dat mensen reptielen zijn of waar dan ook zijn,
nou dan moet hij gewoon aan zichzelf naar de spiegel kijken.
Zijn hart zo leeg, zo’n play-boy to the ground that nothing can make more beautiful, stommerd! Gewoon stom, allerstomste idioot !Tot slotte gaan we ook allemaal eraan:
Zonder gas, olie, oorlog en onmenselijke partijen.
Komende 50 of 100 jaar is geen leven meer, zeker niet meer dan nu al is.Dan zeg ik voortaan, met dank aan de Limburgse Marcel Franssen uit de krant :
Mensen maken oorlog, Dieren doen dat niet.
Daarom spreekt men over het dieren-rijk en het mens-dom !!!» Posted By Judith On November 10, 2022 @ 08:16
Gefeli-jarige-teerd met je bijzondere cijfers 6 en 4,Karin!
Niet dat je als bejaard nadert, maar wel begrijpelijk aangezien
je ziekte en nog van alles wat. Echt goed ziek man, die je lichaam en
je hersen overheerst, wist je er toch uit automatisch mechanisme bovenop
ondanks alles met pijnen en lijden. Dat is klote!
Het leven van elke mens kan van alles raar lopen, vooral in ouder-wordend
bewuste vooruitzicht van eigen toekomst. Het is zeker nooit leuk, vast nooit leuk.
Ieder mens doet zijn opperbest om beter en goed te voelen en wel in goede wezen zijn.Je bent sterker dan je denkt, Karin. Ondanks dat in hele bijzonder ervaren.
Judith
( zou ook over mij zelf schrijven, maar dit doe ik het voor jou, de jarige Karin ! )
» Posted By Judith On December 22, 2021 @ 14:10
Precies hetzelfde als het vorige
Nu bijna 1 maand later, in het nieuwe jaar 2022; Ten eerste is er ook bijna nooit aan “nieuwe” politiek veranderd, vooral onder de Rutte-paraplu! Helemaal waardeloos!!!! Je schreef over kapotte huizen in Groningen, die is niet de enige. Hier in Zuid-Limburg zijn er ongelofelijk teveel kapotte huizen, vooral boven de mijnwerkersgronden. Heel veel oer-ouderwets niet-gerenoveerde huurhuizen en zelfs idioot onbetaalbaar is geworden. Daar is ook geen leven voor, geldt zeker voor hele Nederland. Ter lage landen verbaast je toch niets hoe wij steeds “holbewoners” zijn geworden met vol kritieken natuurlijk.
2e. Het Leven voor ieders mens is steeds moeilijker te begrepen onder andere pandemie en crisis ( vooral met allen inkomens behalve rijke mensen en miljonairs ), ook steeds agressiever en steeds actievoeren met agressieve afloop. Totaal anders als van jaren 80 ondanks idiote EM-ers. Kijk naar vorige jaar naar Relschoppers in Eindhoven en welke demonstratie er dan ook is, zelfs over klimaatverandering doet niemand er heilig over. Alles met grote mond en agressie die vaker uit de handen lopen. Maar in het algemeen is toch ondanks alles meevallend demonstraties geweest.
3e. Je verwacht toch niet hoe groot de kans aan veranderingen zullen komen. Je weet dat er geen vertrouwen meer aan valse kabinet die coalitiepartijen zijn, al jarenlang als poppenkast toespelen, valse boodschappen toezeggen, valse mondhoeken omlaag met hoofdschuddend als zo goed onschuldige nee-schudders dat schijnt het ook op te houden. Bijv. Geert Wilders wees vaak heel harde feiten en wél direct aan de doodgezwegen Rutte, dan verandert er toch niets aan. Behalve dat Rutte als onder-de-mat elke handeling zelf doet als een soort dictator, jazeker….ook bv migranten/immigranten heeft Rutte ook zelf gedaan zonder buitenaf te merken. Het is ook niet verbazingwekkend VVD-achtige racistisch groepering. Anders waren asielzoekers allang uit die gesloten asielen naar de woningen geplaatst. Sommige al 5 jaar zo of juist meer. Laatst las nog in DL krant over asielzoeker die al meer dan 10 jaar in asiel had gewoond en of andere asielzoeker maar één kamertje kon huren en leefbaar is er nooit voor arme vluchtelingen waarvan ze dachten dat hier in Nederland beter waren. Nee dus. Nu Kaag er in de coalitiepartij behoort, verwacht je dat er iets aan verandert, ondanks haar financiële zaken. Niet dat ik weet, maar heb er wel ergens neus voor dat Nederland geen innerlijke ziel meer overhoudt. Alle jonge apen slingeren gewoon door de hele kabinet, brullen en gieren met volle centen op zak! Dat is wat het is!» Posted By Judith On January 07, 2022 @ 13:17
Al die Persconferenties van afgelopen jaren zijn nog steeds onveranderd dezelfde verhalen over de watervallen heen gegooid, allemaal hetzelfde argumenten en coronamaatregelen ( Behalve echte Lockdown en avondklok )
Al de langdradige en flauwe uitleggen van Duo van PC doen ons de das toch om;
*……….
*……….
*……….
*……….
Enzovoorts Enzovoorts EnzovoortsDaar lag ik niet wakker van, eerder slaapverwekkend met dikke luifeltjes over mijn ogen heen slaan, letterlijk automatisch na flinke zuchten.
Aangezien de hele kam terugkijkend blikken, kan ik wel bedenken:
– Herhalingsvatbare coronamaatregelen, te zachtmoedig en te soft
De reden: VVD wilt gewoon voor zichzelf strijken met demissionaire kabinet
uit voorzichtigheid, zolang het niet lukt. Dan blijft Rutte/Jonge zeker ook nog
steeds hetzelfde herhalen. wel te verstaan per opzet! Zéér
onverantwoord!!!– Al de schuldgeschuif van Rutte/Jonge op ons allemaal en aan wiens ligt het
dan? Jezus, natuurlijk ligt alles aan hen zelf, want Mr. Gommers, de specialist,
zei zelf geen onderscheid te maken over de keuzes welke opties de beste zijn.
IK zelf geloof hem totaal niet, hij liegt! Want de statistieken komen uit zelf van
ZKH’S uitslagen en wie wel doorgeeft aan Kabinet, natuurlijk de bovenal de
autoriteiten waaronder Mr. Gommers zeker.
( Zie WNL vanmorgen )– Welke keuzes heeft demissionaire kabinet dan wel niet gemaakt en wel of
niet? Het ligt alles aan hun keuzes die ze hebben gemaakt wegens:
* Verbeterde economie ???
* Afname corona patiënten
* Te weinige personeel en overspannenSommige ongevaccineerden lachen iedereen zelf zo cynisch uit hoe ze geweldig zichzelf vinden uit complottheorieën en opzettelijk op “zwakke” mensen van dichtbij doen “besmetten”. Vinden ze het zelf wel eerlijk.
Uit mijn ervaring: Gisteren bij Scapino wat sokken en mutsen gehaald met mondkapje aan, doe ik het toch ondanks ik gevaccineerd ben. Maar ooooweeeee, 2 moslima’s zonder mondkapjes giechelen rond ons klanten vreselijk uit en maakten indruk dat ze er niks van mankeerden.
Vooral hoe ze op de mensen erachter zo millimeters vandaan stonden, lachwekkend en opzettelijk.
Ik zei niks, natuurlijk. Dan denk je natuurlijk: “Goh man, doe normaal zeg,
gekke paarden! Kijk mijn hoestbuien liggen nog knotterig op de papierenzakdoek, aub!” Maar dat doe ik niet.
Dan zie je toch hoe de mensen er zelf misbruik van anderen kunnen maken, vaak in onderling en kleine groepen waarvan je denkt niets ernstigs toch kan gebeuren, maar wel kan het hele escalatie van besmettingen op ene naar andere.Portugal is de beste land met 96% vaccinatiegraad, dus bijna 100 %
Duitsland met 60% vaccinatiegraad, had je niet gedacht he? Duitsland geeft Nederland ook schuld, nou jaja
Nederland heeft 76% vaccinatiegraad.» Posted By Judith On November 28, 2021 @ 12:09
Juist, JUIST en HELEMAAL JUIST !!!!!
A La André Rieu-achtige Rutte dat telkens de viool snaar strijkt
als voor de eer verheerlijkt, zo is hij eenmaal met rare hitler-kapsel!!!Zijn uitspraak al tijdje over indammen en nog indammen en dan weer indammen, slaat nergens op!
Zoveel doden liggen niet zomaar voor de handen,
maar aan zijn mond vol met vuile modder onder de gras
Veld-Viezige-Democratie-schijnuitspraken.
Wegwezen Rutte jij als dictator van de coronavrienden ja zeg, weg ermee!Lockdown en avondklok had ik allang toegezegd dat het beste is
voor tijdelijk, als het niets en nog niets anders kan en zelfs
toename van alle gekten.» Posted By Judith On November 24, 2021 @ 18:54
* Inderdaad veel te moeilijke debat die aan zichzelf te wijten heeft.
Want niemand en nog niemand kan wijzer brengen hoe machteloos ze ook moet kijken en toch praat men over eigenlang en ook te snelle oordeel klaar over welke opties het beste is voor de veiligheid.
* Als men steeds over gevaccineerden blijft praten die kunnen overdragen op anderen (besmetten), en nog niets over ongevaccineerden?? Hoe gevaar ze beiden dan wel niet lopen met inademen, maar goed ook dat gevaccineerden wel veiliger in lichaam hebben om niet zieker te worden dan ongevaccineerden in het algemeen.
* Inderdaad kan debat tussen virulogen en wetenschappers er niks van bakken, te onzekerheid en onduidelijkheid, net goed als Rutte/Jonge.Tv programma In Buitenhof: de voorzitter van het Veiligheidsberaad Hubert Bruls, viroloog Marion Koopmans, de Amsterdamse politiechef Frank Paauw en PvdA-Kamerlid Attje Kuiken aan tafel vanmorgen geeft ook niks bijzonder aan welke wijsheid je kan brengen. Want virologe Marion Koopmans wilde al tijdje niets zeggen behalve haar kijkje op welke manier dan wel verstandiger moet nemen. Ook niet duidelijk.
Hoe veilig ben jij dan eigenlijk?
Waarover denk je over de mensen die niet willen luisteren?
Wie ben jij dan zelf om jezelf veilig te stellen en NIET of TOCH WEL op anderen besmetten?Niemand, niemand en nog niemand!!!!
Zolang Corona toch rond dollen en wrijven met hum pootjes om
ons mensen op te krikken, steken, aantasten en opeten, blijven we toch machteloos toekijken.Politiek, Debat en nog negatieve opmerkingen luister ik niet meer, zelfs geloof ik ook al niet meer.
Rellen rond de steden in Nederland slaat weer toe maar lost het dan op?? Zo naïef als stomme Trumpgillers zijn ze dat!!!
» Posted By Judith On November 21, 2021 @ 15:15
Karin,
1.
Bij positief test gaat naar je voorkeur een paar dagen quarantaine
Nooit genoeg om alles weg te werken die positieve uitslag in je lichaam,
want je lichaam zit ook vast in die uitslag.
Daarvoor werd bij 1e golf al 10 dagen vastgesteld en nu een paar dagen???
Toch helpt niets, zolang ze een paar dagen isoleren.
Ik zou het maximaal 2 weken uithalen.
Des veiliger voor de omgeving en anderen.2. Nu al 2 weken gaande blijft de besmettingscijfers toch omhoog, vooral in Limburg zo gek als een deur. Vooral te korte personeel en de zorg wegens ziekteverzuim en burn out, te vol in ZKH’s en andere ziekten nog weer van de baan. Niets helpt dat. ( waaronder ik nog ook naar knie-operatie moet, kan ik wel wachten tot ie alles hersteld is. )
3. Bij sceptisch mensen zonder vaccin of met vaccin kunnen zich over de fikse discussie beter de schepen achter zich laten branden en toch even allen mensen door één deur beter laten vaccineren, dan kan het ook nog overzien met welke resultaten. Bij weigeraars van vaccin oke zelf weten maar dan wel voor zonodig tijdelijk quarantaine zette, kan het ook nog overzien welke resultaten.
Het zou nu naar Oostenrijk voorbeeld beter als tijdelijk overnemen:
Lockdown en iedereen laten vaccineren, tja die heeft sterker karakter dan in Nederland.
Alleen vind ik Nederland wel slap en teveel onzeker rondstrooien onder andere
kabinet, dat ook nogal uiteen spatte tot een helse resultaten omdat die duo maar voor met eer blijven strijken, dat schijnt het ook op te houden !!!!Ja, MENS , waar moet je dan anders aanpakken?
Mijn kennis van 67 jaar uit mijn geboorteplaats verspreidt al wel flinke petitie over niet meer testen, geen QR Code, stress vermijden enzovoorts. is nu wel voor 60.000 o.g.
Ik reageerde haar wel met fel dat ze best te makkelijk praat, want ze is gepensioneerde. Stress vermijden??? Niet als men een eigen zaak heeft, dan Lock en avond, vregt bij geen inkomens meer stress ieder mens. Ze loopt overal alsof ze niet mankeert en vaak over haar pijn zitten zaniken en ook vaak naar artsen en specialisten en toch niet laten vaccineren??? Dan vond ik al meteen: Ongevaccineerde gepensioneerde wandelaar met heel veel pijn overal en overal bij artsen/specialisten schijten toch op gevaccineerde mensen. Vind ik toch zo respectloos.
Daarom zie ik al de kloof uiteen tussen vriend(in)schappen die door F*Kcorona veroorzaakt, doodzonde. Met respect tijdens corona vergeet men.Daarom kies ik voor de harde feiten voor de resultaten, en niets misleiden tot welke mensheid die op mensheid kapotmaakt. Kijk voorbeeld naar positieve testen Nederlanders in Spanje die vluchten en Spanje noemt hen als misdaad wegens die uitslag. Nogal hardvochtig oordeel van Spanje, maar waarom vluchten Nederlanders dan anders wel he?!
Bij positieve test thuiszitten en quarantaine zetten, punt !
Zolang Rutte/Jonge in alle schijnvertoningen blijven doen, verandert het echt niks aan. Beter harder aanpakken die niks met financieel te maken heeft, maar om de mensheid veilig te stellen en redden waar te redden valt !!!!
Anders blijft Corona oppermachtiger dan wij allemaal op de aardbol, al is Corona allang onderweg naar ons en of al binnen ons alles ongemerkt.
Geef “Radiosignaal-telescoop” voor Corona lief zodat ie zich opwarmt en bammmm hem met volle “Aluminiumfolie” isoleren en doden, zolang ze rondvliegen wel.
» Posted By Judith On November 19, 2021 @ 13:41
Voorkom een lockdown, kabinet!
@ 12. Mee eens, wat betreft 2G en 3G is voor mij ook niet echt duidelijk, ook 1G.
Ze zeggen alleen in cijfer en code, zonder aanleiding ervan, welke uitleggen als het om gaat, dan moet men ook uitleggen wat het Cijfer en Code zijn.
Het gaat dus om beleid:
1G = 1e golf coronabeleid houdt in……
2G = 2e golf coronabeleid houdt in……
3G = 3e golf coronabeleid houdt in……1G Alleen naar binnen met een negatieve test ?
2G Alleen naar binnen met een vaccinatiebewijs of herstelbewijs ??
3G Alleen naar binnen met een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve testuitslag ???Of dat beleid ivm lockdown en avondklok ermee te maken hebben, geldt het ook…
Dan weet je ook niet echt meer wat het nou precies gaande was geweest.
Als je bv een eigen zaak hebt, dan hoor je dat het in lockdown gaat, betekent niet naar 1G of 2G of 3G…..is ook beetje vreemd allemaal.
Het gaat om beleid coronaregels binnen 1G, 2G en 3G; en wat ga je dan doen?
Alles bij elkaar lijkt toch beetje op elkaar, vaag vaag» Posted By Judith On November 18, 2021 @ 12:08
Wat een raar wordend land,
hieronder lees je toch “gedeeltelijke lockdown”…Maatregelen korte termijn
Vanaf zaterdag 13 november 18.00 uur gelden de volgende maatregelen:Houd 1,5 meter afstand op die plekken waar geen coronatoegangsbewijs verplicht is.
Wanneer er geen coronatoegangsbewijs verplicht is geldt een mondkapjesplicht.
Niet-essentiële winkels en -dienstverlening zoals kledingwinkels, contactberoepen zoals de kapper en casino’s zijn open tot 18.00 uur.
Horeca en essentiële winkels, zoals supermarkt, dierenwinkel en drogisterij, zijn open tot 20.00 uur.
In de horeca is een coronatoegangsbewijs én een vaste zitplaats verplicht.
Evenementen kunnen plaatsvinden tot 18.00 uur met een coronatoegangsbewijs én een vaste zitplaats. En met een maximum van 1250 personen per ruimte.
Deze verplichte sluitingstijd geldt niet voor kunst- en cultuurvoorstellingen in bijvoorbeeld bioscopen, theaters en concertzalen.
Publiek bij sport, zowel bij de professionals als amateurs, is niet toegestaan. Verder is alle sport toegestaan.
Het thuiswerkadvies wordt aangescherpt naar ‘Werk thuis, tenzij het echt niet anders kan’.
Ontvang thuis maximaal 4 gasten per dag.
Als een huisgenoot besmet is dan gaat die in isolatie. Alle andere (gevaccineerde en ongevaccineerde) huisgenoten moeten in quarantaine. (Deze maatregel gaat formeel in per maandag 15 november, alle informatie wordt die dag hierop aangepast.)*
Voor het MBO, HBO en universiteiten geldt een maximale groepsgrootte per zelfstandige ruimte (excl. personeel) van 75 personen. Dit geldt niet voor ruimten gebruikt voor tentamens en examens.Ik zeg : waarom geen publiek bij voetbal, maar wel school 75 personen, thuis 4 personen, per evenementsruimte 1250 personen enzovoorts enzovoorts. zijn zo labiel besluit van Rutte en De Jonge. Echt bizar tot felle protest mensen toe kan leiden.
Echt niet erg gewoon!
Neem toch voorbeeld van Oostenrijk, die stap kun je toch beter doen, kijkend nr bewijzen van welke resultaten nog kan overzien.Zolang die slappe en rare beslissingen maar 3 weken doorlopen,
Verandert er echt niks aan. Alleen wel in mindering besmetten op mensen maar niet GENOEG!
Want corona kan nog 10 jaar duren, zeker weten.
Denk eraan; waarom kan Corona beter in wintertijd muteren dan in zomertijd? Zogezegde koude stof tot bacteriën zoals virus kan zich toch niet uit zichzelf muteren maar wel in warme lichamen van mensen komen ze er in. Denk eraan; die warme huislichaampjes muteren en steeds doorgaans onveranderd muteren zolang ze erin zitten. Corona zoekt naar warme nesten op, dus warme lichamen.
Met vaccin verweren tegen Corona redt je wel 70 a 80 of juist 90% om jezelf niet zieker worden. Die corona bezoekt in onvaccinslichamen en overheersen alles tot mutatievorm van welke dan ook variant kan krijgen.In de zomertijd blijven de bolletjes luchtige warmte rond en geen concentratie vermogen. Denk eens in, wat gaan de hele geleerden, viruologen, pandemieologen, onderzoekers anders doen behalve vaccinprikken en nog boosterprikken ????
Waar is corona echt dol op? Warmte zoeken in bepaalde stoffen en of luchtige warmte.
Zullen we maar aluminiumfolie om corona heen isoleren en doden en hoe dan???
» Posted By Judith On November 14, 2021 @ 13:00
@ 8 Wat een almachtige Rutte en de Jonge zeg!
Wat Rutte en De Jonge maatregelen toezeggen,
vind ik niet echt dat de helpende hand bij lockdown ligt.
Klopt gewoon niet.
Wat een slappe en welgevreesde Rutte die toch voor zijn hachje blijft doen zeggen. Bijna sociaal en toch klinkt het niet echt maar voor zijn oog op zijn typisch economisch achtig VVD.
Want,
Alsof iedereen ook ergens mag met QR code of pas,
helpt dat dan bij vermindering besmetten op mensen??
Echt niet, zeker niet zolang mensen toch overal lopen.
Bioscoop, theater en welke nut ze wel hebben zoals horeca, sport, dierentuin ook alles mag met QR code of pas.Oké, en de niet-gevaccineerde mensen moeten thuis blijven. Wanneer ze toch naar het werk of naar supermarkt of naar bioscoop of naar tribune gaan, gewoon direct boete van 200 euro.
Hoe anders hé? Het is maar veronderstelling…
Tot slotte ben ik niet zo op Azië, die zo gek als een deur.
Sorry dat ik zeg dat ik China echt te verwijten had en nog steeds.
Want ze hebben 2 maanden gezwegen dat Corona al uitbraak was.
Hadden ze die corona eerder moeten melden en wel tijdig alle vliegtuigen afsluiten tot het uiterste Lockdown en Avondklok !!!!Zo autoriteitsgeil ben ik zeker niet.
Zo nuchter, boos, mateloos irritatie en
toch machteloos en vernedering door alles
Dat wij allemaal beperkt moeten leven
Zo erg als een doofheid en blindheid.Klinkt bespottelijk, tja…zo is het!!!
» Posted By Judith On November 12, 2021 @ 20:05
Let op, 3 weken lockdown vanaf morgen, gaat het ook beter met minder
besmettingen en zieken.
Al vind ik 3 weken Lockdown te weinig, niet voldoende!
Liefst 6 weken i.v.m. wintertijd geeft makkelijker met overzichtelijke bewijzen
van welke/waar besmettingen voorkomen en wat niet.
Klinkt harder ja, maar te veel mensen luisteren niet, moeten maar een keer voelen.
ZÓ iemand met de neus op de feiten drukken; dan is de aandacht vooral niet te negeren !!!!» Posted By Judith On November 12, 2021 @ 09:41
@ 2.
Ons Allen is bedoeld naar onze mensheid in Nederland
die wél voorstander van vaccinatie en of veilig voor de anderen stellen
en dus spreek ik het ook niet tegen jouw richting.Ongevaccineerde mensen vind ik onfatsoenlijk, echt egoïstisch!!!
waar echt om de mensen gaat, doen ze het niet!
Dat vind ik minder menselijk!Ik rook niet, ik ben niet OVER maar wel goed stevig gewicht,
altijd forsgebouwd, ik loop elke dag 2 uur per dag, of langer.
Constant, elke dag! Hometrainer thuis doe ik elke dag dikke half uurtje, 2x per week zwemmen.Georgina, je pingelt nogal over de anderen die vrij recht op levens hebben genieten van…. of ze roken of niet, of ze alcohol drinken of niet.
Hou je onfatsoenpraatjes voor jezelf!Hier ga ik niet meer verder op reageren,
vind ik heel flauw en rotopmerking.
Discussie over en uit!Ik vind Karin’s idee uitstekend!!!!
Laten we ons allen ook veilig stellen om andere mensen;
mannen, vrouwen, kinderen hebben ook recht op toekomstleven
op deze aardbol !!!!!Denk aan mensheid!!!! Dat is ONS ALLEN !!!!
P.s.
Mijn nicht ( zelf onderwijzeres ) voorspelt , zei:
“Het gaat nog veel en veel erger worden.”Mijn tandarts antwoordt , na mijn vraag of hij gevaccineerd, is:
“Helaas kunnen en mogen wij, om privacy technische redenen, hier geen uitspraak over doen.
Wel kunnen wij u erin geruststellen dat wij er binnen onze praktijk alles aan doen, om ervoor te zorgen dat het voor iedereen zo veilig mogelijk verloopt.”Ik dacht: Hoe dan? Draagt hij met mondkapje op, terwijl hij mijn mond open frutselt, elke aanraking in mijn volle mond vol, zijn adem kon ik heel goed ruiken, wat onsmakelijk zeg! Zijn adem door de mondkapje heen krijg je het ook toch!!!
Mondkapje is niet echt minder gevaarlijk, gebeurt ook toch als je dichterbij naast iemand staat.» Posted By Judith On November 10, 2021 @ 17:48
Het is ook heel goede idee, Karin.
Maar (<– sorry ) ….vooral niet te vergeten kan iedereen, die no-vaccin inademt, toch doorgeven aan anderen zowel no-vaccin als vaccin.
Bij vaccin betekent niet dat men doorgeeft, alleen wel corona inademen en doorgeven, zelfs vaccin-vaccin ook zonder zelf erg ziek te worden.
Hoe voorkom je dan bij no-vaccin die niet wilt laten vaccineren?
Daarom zeg ik altijd, al voel ik me net een "Nazi" :
"Laat iedereen toch verdomme vaccineren !!!" , want…
Iedereen kreeg al inenting van pokken, mazelen, polio, rode hond en andere ziekten, omdat het zichtbaar was. Maar oweeee, Corona schijnt nikst zichtbaar te tonen, helaas…anders is het wel geloofwaardiger om allen te vaccineren.Stel dat corona bolletjes zichtbaar in de lucht ronddolen, wijken wij het juist zoveel mogelijk weg met al mondkapje aan, dan piept het zeker als anders wat.
Andere landen die beweren dat het beste optie is: Laat iedereen toch vaccineren, dan weet je hoe je verder uitpakt of het minder gaat of niet. Dan zegt genoeg.
Bij valse bewijzen van coronapas en of QR Code kwam niet zomaar uit de lucht, en hoe? Wel gelezen dat een paar artsen die zoiets dat konden doen, zo goed als fraude.
Sorry, ik zeg, als ik die schijnheilige boontjes Rutte en De Jonge was, iedereen: "Voorkom jezelf nog zieker te worden die tot dood kan leiden, wees verstandig met vaccineren. Bij weigering heb je weinige kans om vrijheid te hebben, alles beperkt helaas! Ja beperkt leven zolang je zelf no-vaccin wilt zijn, prima, het is je keuze! Maar we nemen jou niet op, als je doodziek word, dat is al eerder de waarschuwing van ons allen in Nederland !!!
Het ga je goed!( ben 2x gevaccineerd, 1 griepprik dit jaar al ), 4 keer testen alles negatief )
» Posted By Judith On November 10, 2021 @ 11:55
Op zorg besparen? Kijk naar de structuur!
Interessant , interessant….dat had je niet echt gedacht
hoe structuur beter in brede inzicht kan krijgen
maar de vraag is waarom jij ( Karin ) en/of Follow the Money
niet met eigen TV-programma kan beschikken
bijvoorbeeld op zondag in bepaalde uur net als
Buitenhof, WNL, de verwondering enzovoortsDan zou zeker goed zijn voor de TV kijkers
ook om bewuster te wekken.
Why not??Niet alleen de structuur die alles omhoog gaat,
alles onbetaalbaar is geworden, maar ook
kijkend naar lonen, uitkeringsgerechtigden, WAO
en pensioengeld.Bij mijn geval gaat mijn salaris dit jaar voor de 1e keer
niet omhoog, zoals men beweert omdat ik niet van
minimumloon ben en ik zei:
” Andere bedrijven wel, en bijna alle CAO gaat ook met loonverhoging
en bij mij niet, omdat ik dan midden zit tussen Mini en Maxi.
Is het ook rechtvaardig? Nee dus!De dure zorg en andere medisch kosten is inderdaad onvoorstelbaar,
onverbeterlijk, onbetaalbaar geworden, niet erg gewoon van tegenwoordig.
Om misselijk van te worden, want de hele farma-bedrijven zijn steenrijker
geworden door elke burger in elke land.Het leven tussen Rijken en Armen is erger gewordenl de kloof is er niet, maar
de grote scheurgat in de aardol zit er nogal wat in, de vulkaan barst uit, de weggegooide geld??? Ja, niks figuurlijk maar ook letterlijk!!!» Posted By Judith On October 21, 2021 @ 14:57
Ten eerste over die foto: Wat een PRRRRAAAAAAAGGGTIIIGGG kinderfoto van je moeder! Echt zéér mooie foto!!! Wow!
Je schrijft in het begin hoe je je zo voelt /de…. heet een soort roes, Ja ROES !
Normaalste zaak van welke verlies van dierbaarste of bloedverwante familie.
Kost ook de tijd, maar je bent sterker denk ik. Anders had je hier niet geschreven.In 2006 was mijn vader aan kanker in mijn armen gestorven, daarna was ik behoorlijk roes. kost maanden totdat ik vrij automatisch hard gevloekt in de naam van God. Ja, klinkt bekend in de naam en verdomme. Telkens als ik aan hem zo zag hoe hij stierf, vloekte ik. Heel raar, normaal was ik nooit zo.
Misschien ook te maken met mijn ziekte die wel vrij geneselijk maar wel verwijderd was, maar had ook vrij hard gevloekt in de naam van de ziekte. Laatste keer zei ik mezelf: Voor deze ene laatste keer als me weer eruit vloekte riep ik nog: Kankerzooi, dat jij het bent, kom maar niet binnen in mij. Anders maak ik je veel meer kapot, meer dan ooit, jij kankergoedziek man! Niet vrij lang later werd die verrekte ziekte verwijderd en nooit meer in mijn lichaam gekropen, vloekte ik niet meer. Gek genoeg niet in die letterlijke manier.Lange roes kwam ik pas na 2 jaar overheen. Ja, iedereen verschilt.
Kon niet goed verwerken en was ook niet slimmer…. tja.Hoop dat je er door heen komt, door je schrijven kom je er wel overheen, denk ik. Koester je mooie en welke goede herinneringen van je moeder toch wel voor jouzelf, komt wel goed.
Ieder huis heeft zijn kruis..
iedereen verschilt dus.» Posted By Judith On October 07, 2021 @ 13:37
Karin Spaink,
Wat een verhaal, zo ontroerend!
Wens je veel sterkte en ook met betere gevoel (vrede mee?)van
afscheid nemen van je liefdevolle vrouw en moederliefde!Judith
» Posted By Judith On September 29, 2021 @ 12:34
9. Mee eens! Snap ook niet dat de ongevaccineerde mensen niet eens aan de anderen denken maar aan zichzelf.
Iedereen heeft al inenting tegen pokken, mazelen, rode hond, pesten al vanaf geboorte en of als kind ingeënt ,iedereen overleeft het. Vaccin kan iedereen ook zeker overleven tegen alle mutaties. Sommigen gingen er al dood, heeft niks met de vaccin te maken, maar hun immuunsysteem werkt eenmaal even niet goed door bepaalde leeftijd en of bepaalde stoffen allergisch. Zeker niet door Vaccin alleen. Dat verzeker ik je.
Ieder jaar nieuwe vaccin (3e) voor het geval voor nieuwe mutatie is toch prima, we overleven allemaal.
» Posted By Judith On September 18, 2021 @ 08:15
1. Voor niet-gevaccineerde mensen krijgen niet gratis zelf-test, zoals velen beweerden.
2. Geloof niet erg dat de gevaccineerde mensen evengoed als niet-gevaccineerde mensen op anderen kunnen besmetten. Dat kan niet. Want de gevaccineerde mensen hebben zelfs beschermingsstatus in hun lijven dan niet-gevaccineerde mensen die te makkelijk op anderen besmetten, zowel gevaarlijke als minder veilige besmetting op de anderen.
3. Kijk naar Oranje-stampvol tribune op Zandvoort waaronder mijn broer daar stond te vermaken op de VIP-locaties ( eigenaar van zijn zaak tja ),Kimi-Matias Räikkönen van de baan wegens positieve test, quarantaine thuis. Hoe daar kunt besmetten, kunnen verspreiden over de hele Oranje-tribune zonder QR-code toegankelijker was dan andere horeca, terrassen of café of restaurant. Dat is ook vreemd allemaal.
4. Inderdaad onkundige demissionaire kabinet Rutte en de Jonge zeiden tijdens PersCo, gisteravond: …… We doen het niet, laten de gemeenten over, ze moeten zelf zorgen met allerlei maatregelen, corona-regels én toch anderhalf-meter te ontzeggen….. Die Rutte schoof zijn eindverantwoordelijk te makkelijk aan de gemeenten. Ik denk dat dat alle gemeenten er niet blij mee zijn met zijn schuifbeslissing aan hun zelf.
5. Gele paspoort zegt toch genoeg, QR-code vertrouw ik nog lang niet, al ben ik volledig gevaccineerd. Pro-vaccin !!!!!
» Posted By Judith On September 15, 2021 @ 17:28
@ 1. Mijn vraag is waarom je niet kan gevaccineerd worden,
of bedoel je juist: Je WILT NIET gevaccineerd hebben??
Dat is altijd de grote vraag tussen niet kunnen of niet willen…..
Ondanks dat wij allemaal toch allang geregistreerd zijn,
zowel anti als pro-gevaccineerde mensen.@ 2. Ik ben 2 x volledig gevaccineerd, wegens hoge risicogroep.
Omdat het niet anders kan, overleef ik alle vaccins, zelfs inenting en griepprik.
Ben zelf door de rode hond auditief geboren, dat was al voorafgaande diepschuldgevoelens onder de zussen ( ja , moeder en mijn tante ).
Ze verweten elkaars levenslang met schuldgevoelens om wie de schuld
was dat ik auditief was geboren. Altijd was moeder onuitstaanbaar over haar oudere zus, die niet eens schuldig was aan mijn ziekte van Rubella.
Want de rode hond liep overal in het dorp en dat kreeg iedereen het ook, zonder enige inenting, die pas later ter sprake kwam.
Mijn nicht kreeg het toen ze erg ziek was van rode hond. Moeder kwam toch bij haar op bezoek, te wetend dat ze de rode hond had. Haar oudere zus waarschuwde dat het niet verstandig was omdat moeder zwanger was van mij.
Al het ge-verwijten elkaars schuld, zo goed als levenslang, zo triest en diep triest.
Iedereen overleeft inenting, iedereen kreeg griepprik ook, alles tegen alle ziekten, zelfs tegen welke ziekten ze het dan ook komen.Nu in 2020/2021 mag iedereen vaccin krijgen behalve de weigeraars.
De anti-vaccineerde mensen zijn zelf zéér onverantwoordelijk over de bescherming tegen de mensen, zéér onverantwoording !!!
Dan kwamen de weigeraars lachwekkend over ons gevaccinneerde mensen, en kafferen over ons hoofd heen, grofweg ook om van de wijs te brengen hoe veilig ze toch al rondlopen, zovan: “Kijk naar mij, ik ben kerngezond, probleemloos sterk, nooit ziek….bla bla bla !!!”
Dat irriteert me zéér mateloos, hoe ze zo onbeschoft zijn om zo laks te doen zeggen over ons als gevaccineerde mensen. Zo bruut en asociaal.
Met het gevolg van mijn conclusie: “Nou, jou kom ik zeker niet bezoeken, ook niet bij mijn deur aankloppen, niks ervan, gekke paard !”
Zeker niet zolang je niet gevaccineerd bent, dan haalt ie nogal uit dat ik eveneens besmet kan raken zelfs als gevaccineerde en net goed als die weigeraars. Ik zei: Nou, dimme, dimme. iedereen kan zelfs na vaccins besmet worden, maar niet meer zo erg ziek of heel erg koortziek worden als die weigeraars. Ze mompelen en kafferen ons de hele tijd door uit hun idiote complottheorie.Normaal gesproken gaf ik elke week de eurootje aan de zwerver aan ons straat die altijd op de bank zit. NU kom ik daar niet meer in de buurt.
No way, hoezo discriminatie? Hoe veilig je toch niet bent, krijg ik het niet graag punt!!!» Posted By Judith On September 09, 2021 @ 14:57
Met oorlog breng je geen vrede
@ 1. ….”wie is de bevolking in een land dat in burgeroorlog is? ”
Kijk goed naar de afgelopen 20 of 25 jaar hoe ze ermee omgingen.
Ja , Iran, Irak en Afhangistan zijn echt mega-rijke Islamitisch landen,
waar heel veel extremisten wonen.
Nu is ook weer Taliban begonnen, overheerst de hele land,
niet echt uit het onverwachte hoeken.
Was ook al jarenlang, vast 20 jaar na Bin Laden en Twee torens door de vliegtuigen doorboorden, die door goedgelovige islam mensen hadden genomen. Verspreidde al vrij lang ook overheersend.
Zo gaat het maar door tot ie uitbarstte. Hoe de macht van Taliban rond rijdt met volle tankwagens ook, doodeng voor je ogen.
En als Amerika ( Joe Biden die zegt …) zegt: Owww, we beginnen er niet aan mee, genoeg is genoeg! Dan faalt dit lang absoluut als een gat,
moeders en kinderen achterlaten door hun eigen mannen die vluchtten ( daar word ik ook pislink van ), dan blijft Taliban daar zolang overheersend in dit land.
Zou het wel voorbeeld moeten aannemen van de harde film van Jarhead ( gespeeld door Jake Gyllenhaal ), hoe de vreselijke macho van Amerikaanse legers daar zo vermaakten en juichten om de oorlog te voeren, denken ze van : “Waw, Gelukzalig Oorlogsleven zeg mannen ! Woowwowwww ! ”
Maar op lange duur daar hoe ze daar liepen tot het niets, zelfs van het niets tot niets, lopend over de verbrandde lijken, olievuren bleven vuren tot ie op, lopend over de oliewoestijn, enige dat ze konden doen: Lopen en kijken, en wegwezen! Daar gaat wel om miljoenen dollars kwijt, doodzonde !
Vol schieten hadden ze er eigenlijk niet echt zo veel ! Die film, aanraden om echt ernaar te kijken!!!!Mijn vriendin wilde zelfs niks weten van de Oorlogslanden, niks. Ze was vroeger soldate geweest. Zelfs elke nieuws op tv zei ze ook vaak:” Nou ze weten niks van die landen, ze moeten niks teveel vragen stellen waar ze geen geweten aan hebben, zelfs politieke leiders weten ook nergens van. Daaruit stuiten ze alleen op angsten te jagen op welke landen dan ook zijn, of dure handels weghalen, of mensen terughalen…. tja. Maar oorlog is niks waar je trots op bent, totaal niet ! ” Ik zei wel: “Ik blijf toch kijken naar elke nieuws die binnen is, kranten lezen, social media..” Ze vroeg: “Wat heb je dan geleerd dan? Jaja politiek he, die vriendjespolitiek! Niks dan alleen oorlog , oorlog en niks vrede mee! Karin heeft gelijk! Oorlog is geen vrede !!!! Daar wil ik niks weten, niks ervan! “
» Posted By Judith On August 28, 2021 @ 10:45
Vraag me af hoe de genoemde formateur Mariëtte Hamer (PvdA) toch de regeerakkoord toestaat, daarvoor ook Herman Tjeenk Willink (ook van PvdA) de volle akkoorden hamerde. Niks opgestelde voorproeven van reageerakkoord.
Hoe machtigt de regeerakkoord, de wetsvoorstellen en dan nog demissionaire kabinet voortwerkt en toch akkoord met wetsvoorstellen en welke debat ook voortspreekt tot met welke akkoord en welke niet. Met wijsvinger omhoog van akkoord of niet.Het gekke was dat na de ramp van overstromingen in Zuid-Limburg (!) er wel ergens beslissingen worden genomen door de komst van schijnvertoningen ( Ollongren, Grappenhuis en Rutte ) alsof ze de hele subsidie en of steungeld kunnen doen geven, vooral Valkenburg aan den Geul. Wuh? Was het ergens toch voor nodig om alleen na te kijken en of ergens akkoord in zult gaan of niet? De beslissingen blijken dus uit die drie gezichten van welke richtingen van hun werken dan wel niet zijn, helemaal vreemd.
De hele akkoord was allang gaande, zelfs vlak na demissionaire Rutte-III.
Dus de vraag is er wel:Hoe machtigt de wetten en beslissingen van akkoord? Wie O wie?
Het schijnt ook op te houden dat iedereen als schoothondje van Rutte-benen (bij-)zit. Is Rutte-III echt de machtige beslissing van welke akkoord???
Kijk naar wijsvinger, wie samenwerkt met D’66 ???Helemaal vreemd !!!!!
» Posted By Judith On August 19, 2021 @ 08:43
Die dilemma van keuze maken; één sterft of 5 sterven ( ook afbeelding )
ken ik het uit de serie van OITNB. Heel goed opgemerkt, Karin!Maar de Maas heb je eigenlijk niet echt de moeilijkste keuze,
genoeg keuze’s maken welke regio’s het beste dijk tegen kunt
en welke niet.
Maar de harde regenval komt alles uit het niets, komt toch op je af, niet daar of daar op de maas. Bij ons in Limburg was het allerergste voorbij: Knal onweren, harde regenval viel in één keer op je af ( zogezegd heb je 500-tal badkuipen vol uit de lucht op de hele Limburgse gebieden ). Gekgenoeg was de eerste aanvaring in Eygelshoven, zelf onder ogen gezien toen ik bij vriendin op visite was. De overstroming kwam niet van de Maas, maar gewoon uit het lucht en bosgebied de berg afstromende weg op, rioolpijpen overboord ( blijkbaar te smalle rioolpijpen, mijn visuele keuze was dat de pijpen beter laten vernieuwen, niet te smal. maar grotere pijpen om sneller af te voeren….. ) Verder nog ook in Heerlen op de A76 waar ik elke dag heen en weer rijdt voor mijn werk en nog andere inkopen, benzine tank zelfs ) ineens te blank, omdat de bodem in laagste niveau zat maar toch hoger dan Hoensbroek, gek genoeg wel. Hoensbroek is lager dan Heerlen, Brunssum, Eygelshoven, Kerkrade enz enz. Het bizarre was het helemaal in een soort “stroomtornado” terecht gekomen ( stroomtornado noemde ik dat, omdat het niet eens vervangbare water-tanken eronder zitten, te smalle rioolpijpen ). Vooral niet te vergeten liggen mijngangen nog eronder, overal. Eerst Eygelshoven, Kerkrade, Heerlen, Landgraaf. Ten slotte viel ook later behoorlijk flinke neerslag en stroomafwaarts naar Valkenburg aan de Geul, daaruit was niet van dag tot met de dag, maar in één 15 seconden op je benen in volle stroming gespuwd. Alles zelf onder ogen gezien. Bijzondere ervaringen, maar echt doodeng !!! Maakt je soms ook bang omdat je besef niet genoeg was geweest hoe het anders zou moeten uitpakken en aanpakken.Daarnaast , al zeg ik niet graag, vind ik dat de mensen de helft van de aardbol mogen sterven, ja van corona en natuurrampen, het zij zo. Natuurlijk gun ik niemand, maar de bevolking van nu 10 miljarden, 10 keer zoveel als 1919 was maar 1 miljarden inwoners op de aarde. Ik zeg maar de helft, dus 5 miljard.
Ik weet dat vast bijna iedereen mij belachelijk vindt, maar mijn punt is dat de aarde te vol zit met gekke paarden die denken de hele wereld kunnen verbeteren door hun technologie en toch maken ze overal kapot. Kijk naar plastic, vieze roestige dingen, vervuilingen, Co2 uitstoot, natuurbranden, overstromingen, gasexplosies enzovoorts.
Als de natuurramp mij overkomt, is ook zo prima. Maar liever slechte mensen die de wereld kapotmaken eerst natuurdoden, vind ik toch prima.De overstroming was niet echt 300 jaar geleden als laatst gebeurd, maar in 1993 en 1995. Maar nu is de allerergste overstroming dan ooit. Alles komt voort uit verwarrend klimaatverandering.
Al zei ik gisteren; Vandaag is de nazomer, echt flinke koude winden op je gezicht, net zo goed op weg naar de herfst. De aardbol schijnt misschien als uitdrukkelijk te vroeg naar voren te geschoven zijn, en de klimaat hangt nog hier en daar, verwart allemaal met winden mee.
Zeker weten doe ik het nu al: Mensen kunnen nu niet meer in de handen grijpen ter voorkoming van volgende overstromingen. Welke miljoenen euro voor voorkomingen der nieuwe dijken of stuwrivieren of grotere pijpen eronder laten…..hoe dan? Niemand kan het, zeker niet in Limburg.
Nu is Dinant in België aan de beurt, vorige jaar ben ik daar geweest. De volle blank achter de rug, niemand grijpt het op tijd. Prachtige rivieren aan Dinant is net Venetië geworden.
» Posted By Judith On July 29, 2021 @ 09:57
In 2021:
* Elon Musk bezit al 195 Miljarden dollars !!! Het is te danken ook aan aandeel Tesla van 750 procent. Hij noemde ook over betaalbare raketten, hoe krankzinniger het luxe overbodiger wordt, kent hij geen mensheid meer.
* Jeff Bezos bezit 185 miljarden dollars !!! Het is te danken aan de hardwerkers die van minimaalste lonen leven en de winst allang overboord, te vol. Kent ook geen mensheid !
* Richard Branson doet het ook idioot, grote vriend van Trump en Epstein, ook aangeklaagd om mogelijk sexueel misbruik zover het weleens bekend was geweest, bezit 5,6 miljard. kent ook geen mensheid. Overal handschuddend voor de show stelen.Dus zijn ze niet enigen; die drie met hun vieze smerige speeltjes, maar ook veelal rijksten van de wereld bijv Zuckerberg (102 mljrd ) en Gates ( 134 mljrd ) doen het zelf prive breuk van mensen op internet, sluist ook vast wel ergens weg naar hun rekeningen en hoe en wat, vraag me aub niet. Daar moet je voor grote financiële kennis hebben. Ze doen het ook heel erg vies samen gezien met Trump en Branson en Epstein. Een hele soort kring van rijkste hoge piefen komen elkaar toch tegen. Trump ‘s gouden toren met volle tienermeisjes erin, je weet niet wat je ziet. Maar wel via Epstein documentaires ( Netlfix !!! ) gezien hoe ze overal in de gaten waren gehouden via camera’s en Epstein deed met zulke chantage plegen op de rijksten af, miljoenen binnen halen. Dus de Rijksten met volle miljarden doen het zeker met tienermeisjes. Hoe hoger miljarden je bezit, hoef je geen belasting te betalen, zo klinkt het dus wel.
Gerechtshof, belastingonderzoekers, FBI en CIA kunnen er ook heel wat te zien krijgen, wat hun vermogens hebben, waarom pakken ze drietal’s goude ketels (=belastingbetalingen ) niet af???
» Posted By Judith On July 15, 2021 @ 12:50
Wie stikstof zaait, zal vuur oogsten
Herinner me nog van zo’n 15 a 20 jaar geleden van overtuigende ex vice voorzitter van USA President Clinton, Al gore dat hij alles voor de waarheid van klimaatverandering toesprak en zelfs documentairefilms liet maken.
Dat overtuiging van Al Gore drong ons niet eens door, niet genoeg en nu nog steeds NIET !!!!Wie niet wilt luisteren ( wie zouden ze dan zijn, die criminelen ja! ), moet zijn billen branden, zowel figuurlijk ( dat mens ) als letterlijk ( klimaatverandering ).
Hoe vaak hebben wij ook over de klimaatcrisis gehad, de ene moment serieus gesproken en andere moment dan ook snel vergeten. Hoe voorkomen wij dan allemaal voor klimaatverandering? Sorry dat ik zeg dat ik echt ontzettend hekel aan bureaucreatie die alleen maar aan zichzelf bemachtigt tot het uiterste economie denkt te verbeteren. AL-LE-MAAL ON-ZIN !!!!
Denk maar niet dat Rutte ineens naar voren komt speechen over de klimaatcrisis, dat hij daarom als “reddende” man voor ons oren en ogen is, nee is nee! Hij had het allang eerder moeten grijpen, dat doet hij ook helemaal nietsssss!!!!! Hoe vaak staat Jesse Klaver ook voor de klimaatverandering te woord hoe goed hij ook zover komt als het kan, dat zijn WIJ !!!!! Prima ! Maar…. en dan? Ligt niet aan stemmers die denkt hoe meer stemmen hoe beter voor klimaatcrisis doet, nee is nee.
Maar IEDEREEEEEEENNNNN op de aardbol moeten alles grijpen!!!!Ja, de systeem is steeds kleiner en verstrikte web dat door alle bureaucreatie en dure topambtenaren bemachtigt en bepaald zijn. Hoe voorkom je daarin dan? Ja, die alle topambtenaren en bureaucreatie moeten hun lonen halveren ( ze hebben miljoenen zat voor zichzelf ) en het leveren aan de crisis, evengoed als wij als de burgers ook leveren bijv. voor eenmalige 250 euro per 5 jaar aan de crisis! En 80% vervuiling minder eisen binnen 5 jaar !!!! ( elke jaar 16% minder vervuiling aan ons zorgen, de fabrieken, DSM en grote bedrijven die vervuilen 32% minder !!! Wie zegt het dan toe? Jesse Klaver? Heb hem nooit horen vertellen en hij moet niet teveel naar die richting van Rutte en Hoekstra als schroothondje voordoen, nee is nee! Zijn mouwen opgerold, oke, maar harde woorden zijn er niet, niet eens getypeerde Groen Links. Word wakker, Jesse Klaver, hou je mond gewoon open! Je eigen meningsvrijheid geldt het ook mee eveneens ons allen !!!!!
Ten slotte, Karin, Niet alleen wattenstaafjes of rietjes redt ons leven en dieren, maar zoveel meer dat je bijv toch boodschappen gaat doen die overal met plastic zijn verpakt met dank aan Tata Steel, DSM en grote bedrijven.
Dan denk ik van: Als boodschapper haal je die plastic gewoon eruit, en ergens in de openlijke ruimte ( met open ruiten bak van een zogenaamde container ) op de openbare parkeerplaatsen, dan ben je vast wel wakker of niet?
» Posted By Judith On July 10, 2021 @ 13:17
Rusland : Toch eigen schuld dikke bult want die land wilt geen vaccinatie hebben, dan komt Delta virusvariant er toch binnen. Oww Owww, ja toch of niet?
Het virus muteert alles waar ie het ook kan pakken waar ie krijgt te pakken en zal ook altijd overal dolen en dwalen, niet alleen via lucht, ook via op alle stoffen waar ie zich kan muteren. Het zal er altijd zijn en gaat nooit meer weg.
Het vervormt zichzelf al vanuit China, via dieren en mensen, lucht en nu zeker weten op alle stoffen, wie weet komt ie ook in het water. Kijk bijvoorbeeld naar de film Abyss, die vormt als fictieve beeldvorm van water tot bepaalde vorm maken ( flauwekul hoor ), maar die variant kan zichzelf vervormen, weet ik heel zeker.Zolang wij allemaal gevaccineerd zijn, is oké. Zeker 90 procent heeft het overleefd, 10% misschien toch al onhaalbaar overleefd, dood dus. Beter vaccineren dan niks, zo denk ik er al over ondanks mijn volle complottheorie.
Rusland wilt niks vaccin hebben, zoveel doden. Toch niet slim !
Alleen vervelende is dat Ministerie van Britse Volksgezondheid naar quarantaine-mensen zonder aangekondigd gaat bellen naar adres van thuisblijvers, controleren waar Qua-mensen precies verblijven thuis.
Dan denk je toch wel: Hebben we geen vrijheid meer, ondanks alle corona varianten???
» Posted By Judith On June 24, 2021 @ 11:31
Tijd voor nieuwe verkiezingen?
Rutte wil het liefst met de huidige coalitie van VVD, CDA, D66 en ChristenUnie door. Alle opties met zowel GroenLinks als PvdA komen voor Rutte neer op één linkse partij te veel.
De voorkeur van D66-leider Sigrid Kaag, met 24 zetels de tweede partij, is al een tijdje duidelijk: een volgende coalitie moet bestaan uit VVD, D66, CDA, GroenLinks en PvdA. “Zo progressief mogelijk”, noemt Kaag dat steeds.Dan denk ik van : Rutte wilt blijkbaar en ook altijd nog zéér rechts en extremistisch partijen binnenhalen, Kaag wilt er tussenpartij voor beide kanten aldus Links en Rechts samen.
Zo werkt het beide keuze’s echt voor onmogelijkheid in samenwerkingsverband, en zéér onvoorspelbaar. Laat hen maar alles uiteenvallen, prima!
Opnieuw verkiezingen, prima!Dan verwacht je toch niet dat welke hoogste haalbare zetels er beter op zijn geworden, bijv op dit mom heeft VVD 34 en D’66 24.
Hoekstra is zelf de pion geworden tussen alle partijen en ook in de machtpositie
van alle partijen, daar profiteert hij zelf ervan. Makkelijker te zeggen: Nee of Ja. Hij is echt net een kleuter, snapt er ook vaak niet echt van situatie waar wij allemaal meezitten. Hij heeft duidelijk met paardenkleppen op, net zo als Rutte.
Ook nog niks van geleerd in de regering. Poeh poeh poeh! Omtzigt lijkt nu ook meer invloed te hebben , gelekt op kritisch memo en nog wat toestanden allemaal.
Wat een kermisgedoe allemaal, waar ik mezelf wel kan voorstellen: Elke sjoelschijf in gedachte welke partij ik duwde keihard in de sjoelbak-gat erin gooi, dan zeg ik: Weg ermee, jullie allemaal doodverschrikkelijke kleuters die er niks van bakken. Ik zei al bij ene sjoelschijf: Hoekstra, ga verdomme bij Elfstedentocht schaatsen, pak er alle elf binnen, dat lukt je toch nooit, ongeschoolde kleuter! Rutte, ga naar Zweedse boot met die rare bretelse Jort kelder versieren!!!! Segers, ga toch naar predikaalse kerk zitten en bidden waar je thuishoort! Enzovoorts.Hebben wij dan allemaal geleerd van die rare deminsionar regering??? Nog niks, nul komma nul !!!!
Denkelijk ligt aan de leiders die zelf overal bepalen bijv. Als Rutte zegt: “Hou je klep dicht!” net als Balkenende toen ook vaak zegt uit zijn agressieve boosheid, zo van: Er gaat niks boven CEEDEEEAAAAAAA “.
Mijn typisch cartonistisch gedachten kan ik hen allemaal tot de lelijkste smoelen zo tekenen, maar ach dat doe ik het toch niet!
» Posted By Judith On June 17, 2021 @ 10:25
‘Daar kun je het publiek niet aan blootstellen’
Echt ongelofelijk, dat ik zelf niet echt aan gedacht had hoe ernstig in dat soort commissiebeleid en of juist in de gemeente beleid bepaalde over de minderheidsgroepen zoals homo’s en lesbiennes van vroeger en tot met nu…….
Ik zat echt met de mond vol tanden en dat zó misselijkmakende beleid, maar eigenlijk verbaast me niet echt , gekgenoeg niet, dat wij allemaal nog steeds minderheidsgroepen worden gezet.
Uit je artikel over vroeger was echt vrij ernstiger dan ik dacht, zo diepzinnig.
Ja, zo onwerkelijk dat je ook zo eraan denkt: Wie is erger en welke onzedelijke gedrag ?
Bijvoorbeeld ;
-Prostituee ( sexwerkers ) vraag je je af: wie is erger? Zij of getrouwde mannen die “ongezien” haar sex hebben gehad, zijn ze dan niet goed zeden? Belachelijk voor de woorden.
– Homoseksuelen waren vroeger niet als geaardheid beschouwd, maar als onzedelijk beschouwd. Belachelijk!!! Wat is erger: Bijv. Politie of Nazi’s die hen oppakten, deden zelf met vrouwen en mannen, zijn ze dan niet goed zeden dan? Het gaat maar door tot nu toe ook nog in een bepaalde lijnen.– Gemeente ambtenaren die zelf keuren op de sollicitanten om wie ze zijn, zijn het ook ergste van allemaal, Bizar. Kijken ze niet naar de menselijke sollicitanten? Maar op de bepaalde groeperingen sorteren en dan afwijzen.
– Gehandicapten zijn ook nog ergste minderheidsgroepen ter aller menselijkheden, daar worden wij allemaal als een vuile vee behandeld.
– Wat is erger: Mannen in alle sectoren die kinderen of vrouwen misbruiken, zijn ze dus wel goedgekeurd voor onderwijs, gemeenteambtenaren of andere dure functies of sociale homoseksuele mensen die samenwonen met geadopteerde kinderen…. gek toch?!
Alleen wel ben ik niet voorstander van kindermisbruikers, meisjesmisbruikers, jongensmisbruikers of incestdaders, serieverkrachters of moordenaars die eerder banen krijgen dan ons eigen wereldmensen.
eventjes over mij: Vroeger was ik bijna net Nena-figuur ( bekende zangeres, dat noemden ze mij Nena ), kwam ook voor sollicitatiegesprek met grafisch sector in regio Amsterdam en die zei nogal te lettend op mijn “uiterlijk” : ” Je bent hier wel beschikbaar maar je kleren ( gewoon zwarte shirt met rode strepen, zwarte spijkerbroek, zwarte cowboylaarzen, spijkerjack ) kunnen beter thuis laten. Ik zei: Oké, maar die is wel geschikt voor grafisch tekenares die alle mode en kleuren kent. Hij zei: Ja, maar hier moet je bedrijfskleren aan! Ik zei oke. Hij voegde ook nog bij: Maar je kunt niet horen en ik zei wel met een hulpmiddel. Oke zegt hij en stond op. Ik zou de bericht krijgen of ik daar aangenomen ben, nee dus. afwijzen wegens auditieve beperking.
In Regio Amsterdam he? Niks sociaals aan.
Niet veel later kwam ik dus bij grafisch sector in andere plaatsnaam,
meteen aangenomen en geen bedrijfskleren nodig, geen hulpmiddel nodig. Mijn eigen werkterrein bepalen. Dan zie je het dus wel hoe de vorige werkgever mij discrimineerde. Verschrikkelijk!!!!Tegenwoordig komen heel veel criminelen aan de baan via WSP in Heerlen/Kerkrade op 1e verdieping, waar begane grond én 3e verdieping voor WSW-ers werken. Dan vind ik allang geen goede idee. Maar de beleid doen ze het dus nog steeds!!!!!!
» Posted By Judith On June 13, 2021 @ 08:38
«« Back To Stats PageHet lijkt wel alsof niemand snapt wat de vaccin eigenlijk bevat, waarvan soort vaccins zijn aangemaakt. Aan ons allemaal werd nooit uitgelegd. Laten staan door huisartspraktijken en levensgevaar zijn wij eigenlijk niet. Worden ook altijd geholpen bijv. tegenwoordig griepprik, nu vaccins.
Heel veel mensen schamen zich er zelfs voor toe te kennen dat ze niet gevaccineerd zijn ( niet willen !!! ), wat het ook best vreemd voor ogen heeft.
Ja schamen om niet willen antwoorden waarom niet, ze gaven ook ( uit arrogantie???) geen antwoorden, alsof ze betweters zijn alsof ze weten wat de vaccins zijn. Natuurlijk helemaal lariekoek, hoor.Je hoort vaker dat ze niet gevaccineerd zijn omdat ze het recht op hebben niet te vertrouwen uit complot theorie. Jazeker hun goede recht van niet willen antwoorden weet je wel genoeg, niet het geval dat ze aan medemens per mededeling willen delen. Raar maar waar.
Ondanks mijn grootste complottheorie over vaccin wil ik al meteen gevaccineerd hebben; Al duurde het vrij kort ook dat ik al 2 keer gevaccineerd was van Astra Zeneca. Nou en, nergens voor te schamen!!! Ja omdat ik diabetes ben, omdat ik een paar keer hartfalen had, de ergste was tijdens de operatie was mijn hartstilstand, konden ze meer niks doen, eerst mijn hart op te stoken en dat lukte het ook vrij goed. Hartfalen ligt alles sterk aan mijn moeders familie ; Oma had 8 keer hartfalen in haar laatste 12 jaar tot haar dood helaas.
Suikerziekte heb ik van mijn vader geërfd, ook helaas was hij ook eraan overleden aan zijn longontsteking, zijn benen geamputeerd en zijn conditie verslechterd door suikerziekte.
Zelfs de rode hond in jaren 60 was mijn hele familie beheerst, was ik de enigste die helaas met doofheid was geboren, iedereen ook geprikt tegen rode hond. Geen enkel heeft autisme, zover ik het weet wel van mijn Oom Hent had het wel.
Nu:
Eergisteren was ik bij tandarts voor mijn kiezen vullen, vroeg ik vrouwelijke assistente of ze gevaccineerd was. Ze zei van nee. Ik vroeg waarom niet. Ze haalde voorzichtig haar schouders op en zei dat ze niet graag op snelle behandeling wilt reageren, liefst op lange termijn. Oké. Ze is ook best achterdochtig tegenover. Ik wist dat ze moslima is, heel vriendelijk.Dan denk ik van: Nou met volle voorschriften van de tandarts alvorens mail gekregen wat ik daar niet mocht doen en welke wel. Maar oweeee, ze doen het zelf wel: Alles mag !
Ook alles zo vreemd allemaal. Tegenwoordig vind ik het leven met corona echt vol met raadsel; zo vreemd, wantrouwig en ‘och niks aan de handje, kijk mij !’- houdingen van mensen die niet willen gevaccineerd hebben.Toch was ik er allemaal voor vaccineren: Omreden wil ik niet meer doodziek worden én niet op anderen willen besmetten, denk aan levens van anderen.
Als Astra Zeneca mij toch heeft gefaald tot mogelijk doodgaan ( bv door embolie of andere aandoeningen ), heb ik het dan gewoon pech. Klaar punt.Ik leef nog, hier :) !!!
» Posted By Judith On May 30, 2021 @ 14:34