Statistiek


Deprecated: Function wpdb::escape is deprecated since version 3.6.0! Use wpdb::prepare() or esc_sql() instead. in /htdocs/www.spaink.net/wp-includes/functions.php on line 6085

Comments Posted By AnnaC Stroink

Displaying 0 To 0 Of 0 Comments

Volk

“De Jihad is in wezen een strijd om het Christendom te zuiveren.”?

Nooit van gehoord, maar klinkt grappig. Ik weet wel dat de islam naar wereldheerschapij streeft.

“Ook de Olympische Spelen van Rio vind ik allerminst een bijdrage aan het verminderen van spanningen in de wereld, alhoewel sport op zich dat wel is.”

Mee eens.

“We krijgen continu dat godvergeten grote Jezusbeeld door onze strot geduwd (en iedereen doet daaraan mee, ook de NPO). ”

Heb jij daar last van? (Ik kijk trouwens nauwelijks.)

“delen niet hier, maar daar, in die landen zelf.”

Ja, daar weten allerlei Afrikaanse dictators met Zwitserse bankrekeningen alles van!

Enfin, ik wil het gevoel van dweilen met de kraan open wat kwijt. Want dat is het geworden, en hou ff pauze. Mijn hersenen zijn even uitgegymnastiekt. Ik ga mijn kop in het zand steken. Schijnt gezond te zijn. En positief.

» Posted By AnnaC Stroink On August 11, 2016 @ 20:18

Dat het te laat is klopt en de rest helaas ook. En Condell ken ik uiteraard, evenals Carel Brendel. Het is dan ook zeer verbazing-, nog meer ZORG wekkend dat een Gilaine Plag van radio 1 pas vandaag het woord taqiyya (liegen om onder zeer bepaalde omstandigheden niet bestraft te hoeven worden) heeft ontdekt. Ze zei “taki” en vroeg of ze het goed uitsprak.

De radio meest betrouwbare medium……Nou, zo NIET helemaal dus.

En wat zielig voor Erdogan dat ie voelde dat er aan zijn stoelpoten werd gezaagd.

Vanaf minuut 11.55:

http://www.nporadio1.nl/sportzomer-2016/onderwerpen/369191-mediaforum-beeld-van-guelen-aanhangers-is-heel-divers

Mijn enige troost is dat al die presidenten enzo stromannen zijn, aangestuurd van uit, ja vanuit waar? Van ergens waar wij geen weet van hebben. Ondertussen worden wij wel tegen elkaar opgezet.

» Posted By AnnaC Stroink On August 10, 2016 @ 00:35

Overigens spreekt Sylvain Ephimenco’s column ook boekdelen

https://www.facebook.com/sylvain.ephimenco?fref=ts

Wat hij voorstelt?

“Allereerst om immigratie uit moslimlanden drastisch in te perken zodat het vullen van het jihadreservoir tot stand wordt gebracht.”

» Posted By AnnaC Stroink On August 09, 2016 @ 14:12

Toch zijn er wel die e.e.a. in de gaten hebben. Maar hierover zich uiten is risquant. Het probleem is nl ook dat rechts een houding heeft van: “je zoekt het maar uit” en links dat juist niet zou MOETEN hebben. Terwijl die echter de ECHT kritische jongelingen, die vaak net niet HUN kinderen zijn, laten zakken is. Terwijl de islam ondertussen volop taliyya hanteert.(Abu?)

Maakt dus ook eenzaam. Degenen die er NU al geruime tijd het meest last van hebben, hebben meestal al heel wat meegemaakt, zijn nodige extra obstakels tegen gekomen, hebben de andere kant van de medaille ervaren oid. Daaruit conclusies trekken is weer een tweede, want vluchten en/of wegkijken is afhankelijk van hoe je in elkaar zit en wat er op het spel staat. Net zoals opleiding er niet toe doet. Bovendien zijn genoeg Universiteiten en Hoge Scholen behoorlijk gedevalueerd.

Door de mainstream media krijgen we nog geen tiende informatie door. Alles moet vooral leuk blijven en positief. De socialistische heilstaat die we “met elkaar” hebben gesticht en die volgens velen gelukt en klaar is, moet voor iedereen toegankelijk zijn, maar mag niet bekritiseerd worden, is norm geworden en daardoor zeer dogmatisch. En dat laatst realiseert de jaren ’68-er zich niet. Als je daar niet in pas, je daar niet in voegt: jammer dan. Zo maakt(e) de jaren ’68 elite, die op het pluche is komen te zitten, dezelfde fouten als waar ze hun bazen/ouders destijds van betichtten. Vandaar dat feitelijk nu de revolutie van rechts komt, met de nodige bezwaren die ik boven noemde.

We eindigen wellicht als “voorspeld” in Houellebecq’s roman “Soumission”? Met voor mannen het aantrekkelijke vooruitzicht van de polygamie, voor de vrouw “wat” mindere geneugten! Tot het zover is moeten we eerst maar zien hoe we de geïmporteerde “oorlog” overleven!

Je erbij neerleggen op verschillend vlak met spek te schieten went overigens nooit. En dat is heel lastig.

» Posted By AnnaC Stroink On August 09, 2016 @ 14:08

Van een geloof afvallen vergt nogal wat. Inclusief het politiek correcte geloof.

Blijft over je bewust te zijn/worden van de verschillende speelvelden en diegenen in de gaten te houden die het meeste baat hebben bij verdeel en heers spelletjes.

» Posted By AnnaC Stroink On August 08, 2016 @ 14:45

Waar je over heen hebt gelezen, Gerrit, en/of niet goed begrepen hebt, is dat ik de poep ala Jah Jah geproefd HEB. Karins zorgen deel ik trouwens gedeeltelijk wel degelijk. Maar er is een heel andere kant die ze onvoldoende ziet en m.i. bagatelliseert. Daarom kan ik er niet blij meer zijn: te veel van hetzelfde. Sinds de moord op Theo van Gogh is er nl weinig ontwikkeling geweest.

Maar ik begrijp dat jou zelden onrecht is aangedaan. Dat verklaart een hoop.

Ooit van Cliteur gehoord?

http://politiek.tpo.nl/2016/08/06/bonusquote-paul-cliteur/

Waarbij het voor inzicht waardevol en aan te raden is om ook volgend artikel van Frank van Zijl uit 2004 te lezen

http://www.volkskrant.nl/archief/kan-ik-dit-wel-zeggen~a711650/

Verder verwijs ik graag naar mijn: “Er zijn genoeg andere (ex) moslims, modernisten die, zoals ik reeds elders zei, respect verdienen, van wie de meesten zich gedeisd houden om niet in botsing te komen met hun islamitische sociale omgeving. ZIJ verdienen onze steun.”

» Posted By AnnaC Stroink On August 07, 2016 @ 14:11

Inderdaad, Rob. Zij, Ria, geeft heel keurig haar bezorgdheid aan zoals die door een groeiend deel van de bevolking van Nederland al een 20, 30 jaar ervaren wordt, waarvan de ervaringen van sommigen daarvan ronduit schrijnend zijn. Ik kan me niet voorstellen dat niemand iemand kent in een dergelijke situatie. Maar dat ligt aan de mate van empathy en/of onnozelheid, gecombineerd met wegkijken, cq. bang zijn voor de eigen leegte of de onmogelijkheid toe te geven dat die luttele eigen probleempjes maar relatief zijn.

Aangeleerde hulpeloosheid speelt ook een rol, waarbij degenen die ECHT hulp nodig hebben, uiteindelijk aan het kortste eind blijken te trekken, waarvan de laatste tijd steeds meer akte. (o.a. ouderen en chronisch zieken)

Vluchtelingen helpen, nogal eens bedreven als aflaat of schaamte voor de eigen ervaren luxe, is een heel nobel streven, maar is eindig. Vrienden of familie bijstaan is net een tikkeltje lastiger, want blijvend. En beide doen is zeer uitzonderlijk en sterk afhankelijk van de sociale steun in brede zin.

» Posted By AnnaC Stroink On August 06, 2016 @ 15:54

“Al sinds de jaren 30 van de vorige eeuw hebben we hier Chinezen rondlopen. Die zijn soms maar matig geïntegreerd, maar hebben we daar ooit last van? Hebben we last van Boeddhisten, Hindoes? Nee. Maar van Moslims hebben we last, en niet zo’n beetje ook. Hoe zou dat toch komen?”

Het antwoord op deze vraag zal niet snel beantwoord worden, joop. Een te heet hangijzer.

» Posted By AnnaC Stroink On August 05, 2016 @ 21:36

“Als je geen onderbuik gevoel hebt dan ben je dood.”?

Precies. En de ene onderbuik is meer gelijk dan de andere, Rob! Dat is nu net het probleem getuige de opmerking van Robelia. En de links, zich progressief noemende, heersende klasse is het nieuwe rechts conservatieve geworden met verloochenen van onze normen en waarden waar het de emancipatie van vrouwen, homo’s en niet bashen van joden betreft.

Maar ik neem het Robelia niet al te zeer kwalijk hoor, dat ze me in een bepaalde hoek drukt. Zij weet niet vanuit welke prive omstandigheden ik reageer en welke parallelen daardoor zo haarscherp te trekken zijn. Dan zou ze wellicht anders praten.

Toch zou ik haar aan willen raden niet zo snel te oordelen, vooroordelen te hebben dus, eigenschappen die zij vermoedelijk mij, en een gelukkig groeiend aantal Nederlanders, toe meent te moeten schrijven.

En Abou Jahjah niet hebben gezien? Ik “kende” hem en zijn standpunten al zoals ik al mede deelde, en jij, Robelia, eet toch ook geen poep om te weten hoe het smaakt? Dat mensen kunnen veranderen en poep niet, klopt, maar uit niets blijkt dat erg spectaculair uit de verhalen, dus verspil ik mijn energie daar niet aan. Die is mij te kostbaar.

Goed stukje valt hieronder trouwens te lezen (over Kristalnacht gesproken, maar kennelijk een andere nacht dan Robelia bedoelt)

http://www.niw.nl/jahjahlogie-555/

P.S.

Citaat hieruit: “een zelfvoldane gummibal die je laat verzuipen in een elastische woordenbrij” Een Jahjah dus, waaraan ik hem gelijk herkende zoals hij op mij een 10/15 geleden overkwam.

Een prettig weekend allemaal.

» Posted By AnnaC Stroink On August 05, 2016 @ 14:31

Nog ff een staaltje hypocrisie

http://www.nrc.nl/nieuws/2016/08/02/linksmens-koestert-moslims-maar-lacht-om-christenen-3492752-a1514454

» Posted By AnnaC Stroink On August 03, 2016 @ 14:57

Dyab Abou Jahjah, ik hoefde hem niet te zien, geen trek in. Een gladde aal blijft een gladde aal. Ik kende hem nog van voor ie langere tijd(?) in Libanon was. Er zijn genoeg andere (ex) moslims, modernisten die, zoals ik reeds elders zei, respect verdienen, van wie de meesten zich gedeisd houden om niet in botsing te komen met hun islamitische sociale omgeving. ZIJ verdienen onze steun. Tegen de rest is het de poot stijf houden, want dat zijn ze niet anders gewend, nemen anders een loopje met je, lachen je uit. Die namen al meer dan onze hele hand.

“Hoe zijn we in hemelsnaam zover gekomen dat een bedachtzaam mens willen zijn, jezelf niet teveel willen laten leiden door vooroordelen, je op een sneer komt te staan?”

Je kunt je ook afvragen hoe het komt dat ooit bij bedachtzame, tolerante mensen die zich niet te veel door vooroordelen willen laten leiden de maat vol zou komen te staan.

Dat ik zover zou komen had ik ook niet gedacht en toch is het gebeurd. Geradicaliseerd. Niet door Wilders oid, nee, die is slechts een bliksemafleider in dienst van de overige politiek. Is nuttig voor het hoge en makelijke bash gehalte van doorsnee PC Nederland. Nee, door luchtfietsers, labbekakkers, wegkijkers, opportunisten en legale pestkoppen vanuit overheids instanties etc..Die al of niet opzettelijk blind zijn/waren voor de soort fascistoïde* isalmitische haat die druppels gewijs gedurende de laatste 20 jaar in Europa geïmporteerd is. “Gewone mensen”, die uit vergelijkbaar hout gesneden als Louise Hay en adepten. Met daar bovenop nog eens klimaatgekkies die een andere tak van godsdienst wensen in te zetten.

Als je niets meer te verliezen hebt krijg je dat. Dan is het pompen of verzuipen. Want steeds meer goed- (en uiteraard ook slecht-) willende mensen dreigen over het randje geduwd te worden of zijn dat al in geruime mate. Lui die het zat zijn om te horen: “wat leven we toch in een goed land” en “we zijn het rijkste land van de wereld”. Die daar nl. NIETS van mee krijgen, van wie de ellende geen einde kent, voor wie een toekomst ze zo langzamerhand gestolen kan worden.

Die verder willen met hun leven maar dat niet kunnen omdat dit alleen maar mogelijk zou zijn als ze het belangrijkste deel van hun vechtlustige eigenschappen zouden moeten verloochenen. Hoe steek je je kop MOEDWILLIG, en dus niet UIT GEMAK, in het zand zonder je omgeving, maar vooral jezelf, geweld aan te doen? Die weinig tot niet over hebben om dankbaar voor te zijn?

Een goeie vriend van mijn zoon, getrouwd met een Albaneese moslima(zonder hoofdoek) zegt al: ik kan naar Albanië als het moet. De familie daar beschermt ons wel.

Verder verwijs ik graag naar mijn schrijfsel van 31 Jul 2016 ≡ 00:38 als reactie op je vorige column.

Sterkte in deze presssure cooker van vandaag de dag, waarin islamitische en andere conflicten oprukken, maar voor ons voortaan meer en meer verborgen zullen worden gehouden/onder het tapijt geschoven omdat het volk: “er niet meer tegen kan, dit allemaal te moeten zien/weten.”

*Mein Kampf was lang een bestseller in Turkije.

P.S.

En ach, hoe groot is de kans?

http://politiek.tpo.nl/column/terreur-van-keukentrapjes/

» Posted By AnnaC Stroink On August 03, 2016 @ 14:45

Nog meer controle is een heilloze weg

Het is voorlopig al grotendeels te laat, dat is het probleem. Hoewel, de modernisten (van de islam) , ze zijn er. De meesten houden zich gedeisd om niet in botsing te komen met hun islamitische sociale omgeving. Ons met hen voorbereiden op barre tijden is het enige dat erop zit. Mentale weerbaarheid van de hoogste kwaliteit is geboden. Zoete koekjes kunnen niet meer worden gebakken .

Het vleesgeworden Groot Islamitisch Probleem heeft zich ondertussen wel middels de Turkse connectie en de daaruit voort vloeiende spanningen openbaard. Wat mij betreft is de Islam, de kemalisten en de alevieten daar gelaten, definitief door de fascistisch/racistische mand gevallen. Allah wordt hier al maar groter (gemaakt) ten koste van onze eigen burgers. Met vermeerdering van aanslagen heeft zich hun religieus geïnspireerde oorlog naar hier verplaatst. Saoudie Arabie etc. en delen van de rest van de Afrikaanse landen voltooien straks wellicht het grote werk richting de totaal gewenste islamitische heerschappij. Nederland en de rest van Europa blijft erin trappen. Vrij verkeer van personen doet salafistische tereurgroepjes/huurlingen/lone wolves/gelegenheids liefhebbers uit eigen land plus Afghanistan, Libië, Syrië, Egypte etc. verplaatsen van land tot land. De chaos is compleet. Wellicht heeft onze oud minister van Justitie, Piet Hein Donner, het ontwerp voor de westerse sharia wet voor zijn opvolgers nog in de la klaar liggen? Net zoals Erdogan zijn zuiveringslijsten paraat had ivm met evt.coup? Ik kijk nergens meer van op!

Lekkere vooruitzichten allemaal maar een goed weekend verder!

» Posted By AnnaC Stroink On July 31, 2016 @ 00:38

Alledaags

“Dáár moeten we vanaf.”

Lukt niet, blijft net zo’n illusie/geloof als geloven zelf! Een soort omgekeerd fata morgana.

Dus eeuwige strijd.

» Posted By AnnaC Stroink On July 22, 2016 @ 14:11

«« Back To Stats Page